Pages

Tuesday, May 22, 2012

mimpi semalam

Bismillah.

Semalam saya bermimpi. Mimpi berada dalam suasana peperangan. Suasana disekeliling dilumuri dengan darah. Seoalah-olah sedang dimedan pertempuran yang sangat dahsyat. Semua tidak dapat kemana-mana kerana keadaan sekeliling yang tidak mengizinkan. Saya gagahkan juga diri untuk meneruskan perjalanan.

Mungkin kerana akhir-akhir ini sering memikirkan tentang dunia hari ini.Tentang pejuang Islam. Mimpi mungkin mainan tidur. Tapi saya sangat mengharapkan saya betul-betul syahid di medan itu. Mungkin insan ini tak punya apa-apa malah tak layak untuk mengharap begitu. Tapi itu cita-cita saya.


Hati kecil ini berkata;
Allah, apa mungkin SYAHID itu menjadi milikku? 
Allah, aku rindukan SYAHID!
Allah, matikan aku dalam keadaan mati syahid di jalanMu.

 عش عزيزا أو مت شهيدا

Moga SYAHID itu milik kita semua!

Allah, 
menangkan pejuang Islam diseluruh dunia.
Allah,
Menangkan ISLAM dengan ke'izzahannya.
Allahhumma Ameen..

Siiru 'ala barakatillah

~Mujahidah kecil mengimpi syahid~
~Insan Kedil mencari kasih Tuhan~

Mukhlisah fillah.
2 Rejab 1433M / 23 Mei 2012 H
12.44 pagi

No comments: